Digitalni komunikacijski kanali omogućuju poduzetnicima, tvrtkama i pružateljima usluga bržu, izravniju i učinkovitiju međusobnu komunikaciju. Lakše se mogu steći novi kupci, a kvalificirani izvori opskrbe mogu se učinkovito iskoristiti - korištenjem strategija digitalnog marketinga i modernih komunikacijskih tehnologija.
Velike tvrtke ulažu znatne iznose u svoju digitalnu prisutnost - u korporativne reprezentacije, oglašavanje usluga i prodajne strategije. Koriste lingvističke i psihološke alate, analiziraju podatke i ciljaju svoje marketinške strategije.
Mala i srednja poduzeća (MSP), međutim, često se suočavaju s izazovima:
Nedostatak vremena i resursa otežava im razvoj vlastitih marketinških strategija, vođenje online trgovina, izradu prijevoda ili profesionalno upravljanje višejezičnom komunikacijom s poslovnim partnerima.
Tome se često dodaju nedostatak savjeta i logističke prepreke. Složeni zahtjevi za uvoz/izvoz, propisi o deviznom poslovanju i organizacijska pitanja dodatno kompliciraju prekogranično poslovanje.
Exportpages nudi globalna rješenja za ove izazove.
"Granice mog jezika znače granice mog svijeta."
–Ludwig Wittgenstein
S Exportpages ove riječi gube svoju valjanost.
Komunikacija na EXPORTPAGES odvija se na nacionalnom jeziku oba poslovna partnera – odlučujuća prednost. Oni koji se ne žele oslanjati isključivo na engleski mogu birati između nekoliko dostupnih jezika. Upiti se prenose izravno na materinjem jeziku odgovarajućeg partnera.
Portugalski proizvođač i japanski kupac tako mogu komunicirati bez ikakvih jezičnih barijera – što je ključni čimbenik u međunarodnoj trgovini.
Exportpages omogućuje tvrtkama pristup tržištu - bez jezičnih ili kulturnih barijera. Jer svaka zemlja ima svoju kulturu, običaje, očekivanja.
Dok mnoge tvrtke rade na strategijama ulaska na tržište, exportpages nudi sofisticirano rješenje za digitalni svijet:
Profesionalnu online prisutnost prilagođenu zahtjevima globalne konkurencije.
„Na primjer, poljski proizvođač namještaja može atraktivno predstaviti svoje proizvode na nekoliko jezika i tako postati vidljiv diljem svijeta - a španjolski dizajner interijera hotela koji traži odgovarajući namještaj pronalazi upravo partnera koji mu je potreban.
Učinkoviti filteri za pretraživanje olakšavaju potencijalnim poslovnim partnerima pronalaženje odgovarajućih dobavljača - ne samo po cijeni, već i po kvaliteti, dostupnosti, pouzdanosti i stručnosti.
Malo tvrtki održava opise svojih proizvoda i usluga na svim relevantnim jezicima kako bi ih glavne tražilice klasificirale kao relevantne i istaknuto ih navele.
Exportpages osigurava da se to dogodi uz sveobuhvatne SEO mjere – čak i za mala i srednja poduzeća koja bi si to inače teško mogla priuštiti.
Ovako dobavljači dosežu preko 180 zemalja s izvoznim stranicama - ciljano i jezično diferencirano.
Registracija na exportpages je jednostavna, a oglasi su dostupni po fiksnoj cijeni.
Svaka tvrtka može se detaljno predstaviti i na više jezika:
S opisima proizvoda, slikama, PDF dokumentima, videozapisima, informacijama o tvrtki i kontaktnim podacima - ili pretraživati posebno proizvode, poslovne kontakte ili proizvodne kapacitete. Osim toga, mogu se postaviti oglasi - npr. za nove proizvode, rabljene strojeve, ponude za posao ili specifične potrebe.
S
Exportpages
:
Prevladajte jezične barijere, komunicirajte globalno i otvorite nova tržišta.
Spremni za sljedeće poglavlje?
Počnite sada i učinite svoju tvrtku vidljivom diljem svijeta!